TOP beste boeken voor internetmarketeers

best digital marketing books

We adviseren u welke literatuur u moet lezen over het onderwerp online marketing.

We hebben een selectie gemaakt van de 10 beste boeken over internetmarketing, die relevant zijn vanuit het oogpunt van de nieuwste trends in de ontwikkeling van marketing en reclame op internet, en geschreven op basis van succesvolle ervaring.

Onze TOP-literatuur over internetmarketing is nuttig voor zowel beginners als gevorderden. Hier vindt u zowel actueel nieuws als boeken “voor altijd”.

Instagram-marketing: “Road to 100k Instagram Followers”

Dit e-boek is een uitgebreid overzicht van hoe je van Instagram-beginner naar een Instagram-expert of ondernemer gaat.

In 3 jaar tijd heb ik meer dan 10 miljoen Instagram-volgers gewonnen voor mezelf en mijn klanten. Ik vertegenwoordig fulltime klanten. Het zijn reuzen in de branche die eigen bedrijven runt. Het maandelijkse inkomen van het bedrijf is hoger dan $ 500.000, en door elke dag tienduizenden doelvolgers aan te trekken, helpt het hen daadwerkelijk het bedrijf te laten groeien via sociale media.

Wat ik in dit e-boek behandel:

Bepaal welk merk je wilt starten op Instagram

Maak een actieplan voor 12 maanden

Hoe loyaliteit te vergroten tot 100.000 volgers

Hoe u inkomsten kunt genereren met het volgende en uw account kunt gebruiken als hefboom

Leer het GEHELE Instagram-algoritme

Lee Gallagher “Airbnb. Hoe drie eenvoudige jongens een nieuw bedrijfsmodel hebben gecreëerd ”.

Het boek vertelt het verhaal van de oprichting en ontwikkeling van Airbnb. Een bedrijf dat een snelle groei heeft laten zien en een nieuwe benadering van management heeft laten zien.

Het boek zal interessant zijn voor diegenen die willen leren hoe ze een product kunnen maken waar veel vraag naar is en die advies willen krijgen over het oplossen van crisissituaties. Het is ook handig om het boek te lezen om de horizon of inspiratie te verbreden.

 Kim Chan, Rene Mauborgne “Blue Ocean Strategy”.

De auteur van dit werk vernietigt de mythe dat een normale onderneming onmogelijk is zonder concurrentie. Hij schrijft dat het integendeel noodzakelijk is om concurrentie in de wateren van de “scharlaken oceaan” te vermijden, maar om te zoeken naar onbezette niches – “Blauwe Oceaan”, waar men zonder extra inspanningen geweldige resultaten kan behalen. Dit is een compleet nieuw denkniveau!

Dit boek is geschikt voor ondernemers die een nieuw product willen creëren en hoge concurrentie willen vermijden.

Barden Phil “Hacking Marketing”.

Dit boek kan veilig worden beschouwd als een van de beste, geschreven over dit onderwerp – een echte “hersenexplosie”! Een boek dat niet vertelt over strategie of het kiezen van een bedrijfsonderdeel, maar over kopers, en vanuit puur wetenschappelijk oogpunt. Waarom kopen mensen? Barden Phil en Marketing Hack weten het antwoord.

Dit is een boek voor internetmarketeers die consumenten beter willen begrijpen en consumenten die willen weten hoe hun beslissingen worden gemanipuleerd.

 Spencer S., Eng E., Fikshin R., Stricchiola D. “SEO – de kunst van websitepromotie.”

Vier auteurs hebben een echte tutorial gemaakt over websitepromotie, op basis waarvan je stap voor stap leert hoe je websites promoot, volgens de instructies. Waarom heb je bergen met tegenstrijdige blogs en sites op internet nodig? ‘SEO – de kunst van websitepromotie’ is de kern van de ervaring van SEO-goeroes en succesvolle specialisten.

Iedereen die SEO doet, zou het moeten lezen!

Rahid Phalgava, “De geboorte van i-merken. Hoe bedrijven kunnen overleven in het tijdperk van sociale netwerken.

Het ontmoedigende succes van Apple en de opkomst van de eerste posities in verschillende marktsectoren was een soort waarschuwing voor alle concurrenten. Vandaag zijn we verplicht om de spelregels te accepteren, die worden opgelegd door de opkomst van internet en sociale netwerken. Kopers kunnen tegenwoordig veel sneller en in grotere hoeveelheden informatie over verkopers ontvangen en op basis hiervan beslissingen nemen. Ze zijn nu minder geïnteresseerd in vergelijkbare en niet te onderscheiden bedrijven en hun favorieten zijn bedrijven met een slimme persoonlijkheid.

Het boek is een must read voor marketeers, adverteerders, maar ook voor iedereen die deelneemt aan de creatie en promotie van producten en diensten van hun bedrijf.

John Jantsch, Marketing zonder diploma. Eenvoudig en praktisch. “

John Jantsch helpt de lezer in zijn boek om verschillende marketingtools te leren en toe te passen die de bedrijfsprestaties verbeteren. Het belangrijkste is een systematische aanpak, dit is precies wat de auteur denkt, samen met wie op de pagina’s van Marketing zonder Diploma. Simpel en praktisch ”, je kunt zelfstandig een marketingplan ontwikkelen en implementeren.

Het kan veilig worden toegeschreven aan literatuur, een must-read voor beginners. Bevat veel casestudy’s. Heel snel en betaalbaar!

Clayton Christinsen De wet van succesvolle innovatie.

In dit boek legt Harvard Business School-professor en disruptieve innovatiemaker Clayton Christensen uit hoe te begrijpen wat consumenten echt motiveert om productkeuzes te maken. Beschrijft een volledig nieuwe benadering voor het maken van een portret van uw doelgroep.

Dit boek is handig voor degenen die werken aan nieuwe productlanceringen en verbeteringen.

b2c instagram

https://marketingbook.shop/