Voor wie op kantoor werkt heeft zich vast wel een verbaas over het enorme aantal mappen met oude gegevens er overal staan. Of het nu gaat om de cijfers of eventuele andere zaken, de kans dat veel zaken niet meer relevant zijn is vrij aannemelijk. Toch is het vervelende, dat je bepaalde zaken simpelweg niet mag of kan weggooien omdat er een bewaarplicht op geldt. Om ervoor te zorgen dat je al deze documenten keurig netjes kunt bewaren en opbergen, zijn een paar archiefkasten absoluut onmisbaar in ieder kantoor! Wil jij weten waarom? Wij vertellen het je! VeiligOf we nu willen of niet, op kantoor verzamelen we zonder dat we het vaak zelf door hebben tal van documenten. Deze documenten zijn vaak te belangrijk om zo te laten liggen. Ze kunnen bedrijfsgevoelige informatie bevatten, waarvan je niet wilt dat de schoonmaker deze na werktijd even rustig kan gaan doorlezen. Het goed opbergen van deze documenten is dus essentieel. Door te kiezen voor een archiefkast op kantoor, kun je deze vertrouwelijke documenten veilig en achter gesloten deuren opbergen. Zo kun je ze indien nodig eenvoudig raadplegen en kunnen mensen die er niets hebben te zoeken er niet in lopen neuzen. StijlvolNiet alleen zijn archiefkasten ontzettend praktisch en veilig voor het opbergen van je belangrijke documenten op kantoor. Ook staan ze ontzettend stijlvol. Vooral wanneer je kantoor wel een beetje sfeer kan gebruiken, is het een gezellig sfeervolle inrichten wel zo fijn. Dit draagt niet alleen bij aan het praktische aspect van het geheel, maar ook aan de productiviteit van de werknemers. Een gezellig kantoor is natuurlijk een stuk fijner dan een saai kaal hok. Waar archiefkasten vroeger grijs en grauw waren, zijn ze tegenwoordig verkrijgbaar in allerlei verschillende soorten, kleuren en maten. Zo kun je het gehele interieur dus perfect op elkaar afstemmen en hoef je de kast niet uit het zicht te zetten omdat hij anders het interieur van je kantoor verstoort. BetaalbaarWaar vaak de gedachte heerst dat het aanschaffen van een archiefkast flink in de papieren kan lopen is dit absoluut niet het geval. Uiteraard kun je het net als met alles zelf zo gek maken als dat je dit zelf wilt. Afhankelijk van de grote en overige gestelde eisen beginnen deze kasten al vanaf een bedrag van 100 tot 150 euro. Dan moet je natuurlijk niet verwachten dat je hier tal van mappen in kwijt kunt maar een map of 20 is doorgaans geen probleem. Vooral voor een relatief klein kantoor volstaat een kleinere variant. Heb je een groter kantoor, dan kun je kiezen voor een ander model. Wanneer het gaat om flinke bedrijven, dan zien we dat er vaak niet eens meer gebruik wordt gemaakt van kasten, maar een volledige ruimte die alleen toegankelijk is met een sleutel of toegangscode. Online bestellenWanneer je op zoek gaat naar een archiefkast, dan is de kans vrij groot dat je zoektocht online begint. Als je exact weet wat je nodig hebt, dan is dit natuurlijk een ontzettend verstandig idee. Zo kun je je wensen kenbaar maken en komt er met de vaak verschillende zoekfilters een model naar voren die exact aansluit op jouw wensen.
|
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Goud inkoop kantoor Weinig mensen staan stil bij het feit dat hun gouden sieraden echt geld waard zijn. Het is dan ook jammer om te zien dat gouden...
- SKEPP kantoor te huur in België Heb je een eigen bedrijf en ben je op zoek naar een nieuw kantoorpand? Bij SKEPP kun je terecht voor het huren van diverse kantoren...
- Wat heb je nodig voor het inrichten van je kantoor? In het begin was het voor veel mensen wennen, maar tijdens de coronaperiode is gebleken dat veel mensen hun werkzaamheden ook gewoon (fulltime) vanuit...
- Wat zijn de voordelen van een creditcard? Iedereen heeft wel eens van een creditcard gehoord. Het is niet alleen een term die je wel eens hebt horen vallen in het dagelijkgse leven...
- Hoe het werkt en wat zijn de voordelen van een waterstortbak? Er zijn vele manieren om te profiteren van natuurlijke hulpbronnen en een comfortabel leven te leiden. Een waterstortbak doet dat precies. Het gebruikt water, dat...
- Zijn hippe trendy bureaus ergonomisch? In bedrijven waar medewerkers vaak tegelijkertijd het gebouw in en uit lopen, kan het onnodig zijn dat iedere medewerker een eigen bureau krijgt...